Direktlänk till inlägg 3 februari 2008

Eftermiddagen på Mindras 6 e dag

Av Pernilla - 3 februari 2008 21:22

Vi har varit och hälsat på henne nu på eftermiddagen och jag har haft henne i min famn igen för att få igång amningen.Dom hade tagit bort nålen i hennes hand så det enda som hon har kvar nu är sonden och pulsmätaren på foten.Det kändes bra att dom hade tagit bort nålen för hon drar så mycket och fastnar med den och det måste ju göra jätte ont. Idag var hon mer intresserad av bröstet än tidigare.Men hon vet som inte vad hon ska göra med den. Hon tar vårtan i munnen men suger inte på den.Hon tycker att det bara är mysigt att ligga i mammas varma famn och sova.

Minton och Björn gick iväg medans jag satt med Mindra.När dom kom tillbaka så var jag precis färdig så då gick vi tillbaka til hotellet för att äta lite mat.

Minton fick duscha och klippt sina naglar innan det var daxs för välling och hoppa i sängen och sova.

Nu sitter vi och titta på tv .

 
 
Ingen bild

JB

4 februari 2008 08:28

grattis till eran lilla flicka. Hon är så söt.Hon är en riktig kämpe, Vi tänker på hela tiden och ni finns i våra hjärtan. Hoppas ni kommer hem snart. Många Kramar Från Jeanette och Hasse m familj

 
Ingen bild

Mikko och Mormor

4 februari 2008 11:09

Mormor har visat alla bilder på Mindra för alla på jobbet, alla här har hållt tummarna och de har hjälpt. Hoppas allt fortsätter i den gångna stilen. Mindra verkar vara en fighter av dess like. Och de verkar bli mycke rött i Mindras säng när ni kommer hem. Varma hälsningar från Mikko och Jätte Pussar från Mormor till Minton.

 
Ingen bild

Marie

4 februari 2008 17:26

Hon är verkligen jättesöt lilla Mindra och hon och Minton är väldigt lika varann...Kram Marie

 
Linda

Linda

5 februari 2008 20:21

Snubblade bara in i din blogg, men vilken kämpe till dotter ni har (väldigt söt också).
Har suttit o läst inläggen och jag måste säga att ni är verkligen starka och hon måste ha en duktig storebror.

http://bizzab.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 april 2010 11:59

Nu lägger jag ner mindras blogg.Jag har ingen motivation att skriva och tycker att det händer ju inte så mycket så det är svårt att hitta något att skriva om. Men om ni vill kan ni fortsätta läsa om mig på min hemsida som jag har gjort: http://pi...

Av Pernilla - 5 april 2010 08:29

Ja då var det sista dagen på påsken och vi har inte haft så där jätte fint vöder.Vi har varit uppe hos min mamma och pappa och firat påsk med god mat och trevligt sällskap.Minton skulle sova hos mormor och morfar i fredags men han ångrade sig så han ...

Av Pernilla - 26 mars 2010 09:19

Mindra är ju jätte snorig igen och Minton har varit lite snorig men inget mer än så.Men in natt kom det han har hostat och hostat.Han hostar nu på morgonen oxå.När han får hosta så slår det sig alltid på hans astma och han äter ingentng och så spyr h...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:09

Här kommer det kort på Mindras nya glasögon.                                                                                          ...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:03

Mindra myser i sin tränings stol.Den är tydligen så himla skön att hon kan somna i den.        Ica kvantum har öppnat i Kiruna och då var vi ju tvungen att åka dit och titta.Barnen fick sitt i kundvagnen och det tyckte storebror Minton var...

Ovido - Quiz & Flashcards