Alla inlägg under april 2010

Av Pernilla - 30 april 2010 11:59

Nu lägger jag ner mindras blogg.Jag har ingen motivation att skriva och tycker att det händer ju inte så mycket så det är svårt att hitta något att skriva om.

Men om ni vill kan ni fortsätta läsa om mig på min hemsida som jag har gjort:

http://pillanlax.hemsida24.se/se

där jag skriver om min Gastric bypass operation som jag ska göra den 4 maj 2010.

Så välkommen dit istället

Av Pernilla - 5 april 2010 08:29

Ja då var det sista dagen på påsken och vi har inte haft så där jätte fint vöder.Vi har varit uppe hos min mamma och pappa och firat påsk med god mat och trevligt sällskap.Minton skulle sova hos mormor och morfar i fredags men han ångrade sig så han somnade där men sen fick vi ta på han och åka hem.Min bror med familj var ju oxå där och skulle sova men Minton ville ändå inte.Igår var det första dagen med sol och vi var ute hela dagen på våran gård och greja.Björn och Minton var en sväng till "kallebacken" och åkte kälke.

Idag ska vi ta fram grillen och grilla på baksidan men jag hoppas verkligen att det blir sol fär det är lite roligare att vara ute.Just nu är det helt igen mulet och solen verkar långt borta.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Har ni tappat suget för min blogg ?
 JA
 KANSKE
 NEJ

Fråga mig

0 besvarade frågor

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik


Skapa flashcards