Alla inlägg under december 2008

Av Pernilla - 29 december 2008 20:59

Idag har det varit en intensiv eftermiddag.Vi har varit på dop i iskyrkan och det var så himla fint.Jag har aldrig varit där tidigare så det var ju jätte roligt att se hur det går till.Det var min kompis Linda som döpte deras son Valter.Vi hade med oss Minton på dopet med Mindra fick stanna hos mormor och morfar.

När vi kom hem så kom min kusin Fredrik och hans tjej Marie och hälsade på dom hade en present med åt mig för att jag har fyllt år.Det var presentkort på pysselpigan så det var ju super.

Nu måste jag ju ut och shoppa någon dag det glöder i mina händer när jag vet att jag har fått presentkort som jag kan handla på .Ha ha nej jag bara skoja men det är roligt med presentkort.

Av Pernilla - 28 december 2008 21:38

Jag vet att det sitter folk där ute just nu som vill se kort på min 30 års dag men nu är det så här att det finns inte ett kort på det.Jag har ju inte kommit ihåg att fota och ska väl inte behöva det på min dag men min sambo Björn har inte heller fotat så det finns inga kort på det.

Men jag kan ju kanske berätta vad jag har fått och så.Min dag började väldigt bra med uppvaktning av min familj på sängen.Då fick jag paketet från Björn och barnen+ alla paketen från Björns släkt i Göteborg.Jag fick ett par rosa hörlurar med ludd på av Björn och barnen.Sen har jag fått en massa pengar,smycken,Leilas kokbok,smycke med mina barns namn på,obh nordica kastrullerna,presentkort på Hemtex,en berlock som min mormor har haft,ansiktsmassage,presentkort på Ikea.Ja som ni ser det blev en hel del presenter och har jag glömt någon nu så påminn mig gärna.

Av Pernilla - 26 december 2008 08:41

Ja då har man öppnat sina första paket på sin 30 års dag.Det var jätte bra grejer och jag tackar så hemskt mycket för dom.Det var paket från Björns släkt och det var pengar,presentkort på Ikea och smycken.

Ut av min familj så fick jag ett par rosa hörlurar som det är ludd på .

Dom är super snygga och jag ska fota allt jag får sen och sätta in det här eller på hemsidan.

Så än en gång tack alla som uppvaktade mig från Björns släkt.

Av Pernilla - 24 december 2008 22:31

På morgonen idag så har barnen fått öppna julklappar från oss som dom fick i sina julstrumpor.

Sen fick vi gå ner och titta under granen för där låg det ju en hel del julklappar från Björns släkt till barnen och oss.

Så här kommer det kort på det.

Tusen tack för alla paketen !

Av Pernilla - 24 december 2008 22:09

På julen har vi varit hos min mamma och pappa.Det var min familj + min bror och hans familj.Det var mysigt med att vara tillsammans och äta god mat och öppna julklappar.

På korten nedan ser ni våran jul 2008.

Som ni oxå ser på korten så äter även Mindra julmaten men det var inte så himla gott tyckte hon.Det var lite köttbullar,äppelmos och potatis.Vi fick besök av tomten oxå och Minton var riktigt kaxig innan han kom och satt i köket och tittade.Men när tomten klev in genom dörren då blev han jätte rädd.Men han grinade inte man han satt som en chimpansunge i min famn.

Men tillslut så vågade han sej ner på golvet för att hämta paketen.

Minton hade en sak på sin önskelista som överträffade allt vi har frågat han i flera veckor vad han önskade sig och han har alltid svara samma -Mack!

Det är lastbilen till Cars och så klart köpte vi den åt han.

Längst ner av alla korten så finns det bilder på barnen med alla deras julklappar.Dom fick exakt lika många klappar i år 24 st blev det.



Av Pernilla - 24 december 2008 11:27

Av Pernilla - 18 december 2008 20:39

Hej alla där ute som går och väntar på korten på huset.Det är ju klart att det finns kort på det.Men jag har nu skaffat en hemsida vart jag har lagt in korten.Det är 3 sidor kort på huset och där har jag skrivit en utförlig guide hur det ser ut.Jag hoppas verkligen det kommer att gå bra för er att kolla runt i huset och att ni fattar vad jag menar med det jag har skrivit till korten.

Jag kommer att ha kvar bloggen men jag kommer att lägga ut kort på hemsidan (tror jag iallfall).Det finns flikar på hemsidan med barnens namn men där har jag inte hunnit lägga upp några bilder ännu men det kommer.

Jag tyckte att det var viktigast med korten på huset just nu.

Vi har flyttat nu under veckan och idag är det 3 natten vi sover.Så allt var flyttat och klart på tisdag.Vi fick hjälp av min pappa och Detho och även min bror.Dom ska ha stora stjärnor i himlen för vi skulle aldig klarat det utan dom.

Huset är ju fint men det var ju tyvärr en hel del grejer som inte var så kul när vi flyttade in.Det var ju inte städat så det fick vi ju börja med att göra inne i köket innan vi kunde sätta in grejer i skåp och lådor.Det var en massa andra fel oxå men jag kommer ej på dom nu.


Men här är adressen till hemsidan : http://www.mirakelmindra.dinstudio.se/

Välkommna in och kolla.

Ovido - Quiz & Flashcards