Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Pernilla - 17 februari 2008 21:37

På morgonen idag tog dom bort hennes syreupptagningsmätaren och satte istället ett apnè larm.Jag skulle helst vilja bli av med allt men man kan ju inte få allt. Det gick bra för man kunde ju bära med den mätaren den hade bara koll på att Mindra andades och var lättare att ha.

Min mamma och pappa har hälsat på idag och pappa hämtade skrovmål åt oss som vi åt till lunch.Det var jätte gott.Mamma sa att nu såg man att hennes huvud hade blivit mindre när dom inte sett henne på 1 vecka.

Mindra slog nog rekord i att sova idag.Det var jobbigt att ha besök av mormor och morfar(jag bara skoja).Hon sov mellan 14.30 - 19.10.Så

jag fick sonda henne kl 17 hon vägrar ju vakna.

Mindra fick sov med mig på natten nu när hon har sitt apnè larm istället.Hon fick ligga i sin lilla låda för jag trodde att det var lättare för mig att sova då.Men man är ju som sagt inte van vid att sova med ett litet barn så jag fick inte så mycket sömn denna natten.Men det ska väl vara så Mindra låg ju och lät till och från hela natten.Det är ju så med små bebisar dom låter ju när dom sover.

När klockan var 04 och hon skulle få sin pencillin då bad jag personalen att ta in henne till dom.Jag ville ha lite sömn.


Mindras mått idag :

Bukomfång: 34

Huvudomfång:40.5

Vikt:3508g

Ovido - Quiz & Flashcards