Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Tillbaka till Umeå

Av Pernilla - 10 mars 2009 16:19

Nästa vecka ska vi åka till Umeå och vara där i 4 dagar.Mindra ska på läkarbesök till en barnläkare som heter Lars Palmer.Han är en läkare som jag har mailat till angående Mindras diagnos.Jag tror ju att Mindra har fått fel diagnos eftersom hon fick diagnosen 4 timmar efter födseln det låter ju verkligen snabbt tycker jag.Men man ska ju aldrig säga aldrig men nu ska jag äntligen få träffa läkaren som jag mailat iallfall.Men det är inte tack vare mitt mail som vi ska dit utan det är våran läkare i Kiruna som skickat en remiss om att få träffa han.Om jag ska vara ärlig så vet jag inte varför vi ska just till han om det är på grund av diagnosen eller något annat.

Men dit ska vi iallafall och då ska vi passa på att träffa Mindras ögonläkare för att få en bedömmning på henne och även ställa om hennes shunt.>För veckan efter ska vi planerat åka till Sunderbyn för att ställa om den men då är det ju bättre att våran läkare som har skött Mindras shunt  ställer om den.Jag skulle vilja gå in på barn 4 oxå och säga hej och det hinner vi säkert.Så nu ska vi tillbaka  dit vart våran resa började och det känns lite konstigt.Vi har ju varit där tidigare men denna gången känns det annorlunda jag vet inte om det beror på att vi ska träffa läkaren och inte vet vad man kommer att få för svar från honom.

 
 
cpmamman

cpmamman

12 mars 2009 18:27

Där sitter hon som en prinsessa ;) En Pandastol va? Hittade hit via nyligen.se och kände igen mig rätt snabbt. Får man fråga vad ni har för diagnos?

Nu ska jag försöka läsa ikapp mig lite om din Mindra. Kika gärna in på min blogg och läs om Tekla :)

http://cpmamman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 april 2010 11:59

Nu lägger jag ner mindras blogg.Jag har ingen motivation att skriva och tycker att det händer ju inte så mycket så det är svårt att hitta något att skriva om. Men om ni vill kan ni fortsätta läsa om mig på min hemsida som jag har gjort: http://pi...

Av Pernilla - 5 april 2010 08:29

Ja då var det sista dagen på påsken och vi har inte haft så där jätte fint vöder.Vi har varit uppe hos min mamma och pappa och firat påsk med god mat och trevligt sällskap.Minton skulle sova hos mormor och morfar i fredags men han ångrade sig så han ...

Av Pernilla - 26 mars 2010 09:19

Mindra är ju jätte snorig igen och Minton har varit lite snorig men inget mer än så.Men in natt kom det han har hostat och hostat.Han hostar nu på morgonen oxå.När han får hosta så slår det sig alltid på hans astma och han äter ingentng och så spyr h...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:09

Här kommer det kort på Mindras nya glasögon.                                                                                          ...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:03

Mindra myser i sin tränings stol.Den är tydligen så himla skön att hon kan somna i den.        Ica kvantum har öppnat i Kiruna och då var vi ju tvungen att åka dit och titta.Barnen fick sitt i kundvagnen och det tyckte storebror Minton var...

Ovido - Quiz & Flashcards