Alla inlägg den 13 mars 2009

Av Pernilla - 13 mars 2009 17:01

Det blir ingen hemresa för oss idag.Mindra är jätte snorig och vill ju verkligen inte äta själv så nu klockan 17 fick vi sonda allt för hon får ingen luft via näsan.det är ju verkligen typiskt att hon skulle bli förkyld just nu.Hon orkar inte hålla ögonen öppna och jag tror att innan kvällen är slut så har hon feber oxå.Dom har fått suga ut snoret på henne och det tar ju aldrig slut.Nu sitter jag här och tar det bara lungt jag ska snart äta middag och sen är det ju daxs att kolla på tv och ge Mindra mediciner och så.

Min bror har varit här och hälsa på idag för han fick en körning till Gällivare så då passade det ju bra att komma förbi och säga hej.


Av Pernilla - 13 mars 2009 11:34

Idag är det fredagen den 13 och min svägerska Åsa fyller 29 år.Nu är det bara 1 år kvar innan den stora dagen.

Av Pernilla - 13 mars 2009 10:53

Mindra mår betydligt bättre och vi kommer att få åka hem idag.Hon hade gått upp i vikt och har ätit som en häst sen igår.Det känns jätte skönt att veta att aptiten är på väg tillbaka.Hon sov lite dåkligt i natt men det är ju ingen fara för det tog hon ju igen nu på morgonen.Ronden har varit och dem var verkligen glad över det som Mindra har presterat tills nu men ville att vi skulle stanna kvar fram mot eftermiddagen.Sen fick vi åka hem.Björn och Minton kommer och hämta oss.Nu ska jag gå och äta lunch på resturangen.

Ovido - Quiz & Flashcards