Alla inlägg den 15 september 2008

Av Pernilla - 15 september 2008 21:08

Nu börjar det närma sig för min kusin Minna att få barn.Hon har haft värkar hela dagen igår och några få idag så nu är det verkligen på gång.Jag tror att hon kommer att få en tjej det ser ut som det på hennes mage.

Lycka till Minna och Mikko detta fixar ni.Vi är ju några innan er som har klarat av det så då fixar ni det oxå.Tyvärr finns det inget val den måste ju ut.

Ha ha

Hör av er direkt ni har chansen....

Av Pernilla - 15 september 2008 19:50

Mindr har krampat 2 gånger förra veckan och idag var det daxs igen men idag så skrek hon.Hon skriker ganska högt och 2 gånger gjorde hon detta.Jag tycker att detta är dom värsta kramperna när hon skriker det låter ju så himla hemskt.

Hon tittar ju på mig som att jag är ett monster när hon krampar man får ingen kontakt alls med henne.Hon drar ihop sig i hela kroppen och det håller väl i sig en 30 -40 sekunder.Men det känns verkligen som flera minuter.Efter att hon fått en kramp så somnar hon direkt.Jag börjar som sagt och grina för jag tycker att dom här kramperna är dom jobbigaste.

Man kan ju inte hjälpa henne tyvärr..... suck ....

Av Pernilla - 15 september 2008 19:47

Nu är det slut på att ha Minton ska ha blöja på sig.Idag är första dagen han är helt utan blöja hela dagen.Han har sovit utan blöja och vi har varit och handla utan blöja och inga problem.Så då bestämde jag bara att nu är det färdigt han behöver verkligen inte den.Vi ska skicka med extra kläder till dagis för det kommer ju hända olyckor det kan jag slå vad om.Minton har ju under en längre tid tränat på att gå på pottan och nu har han kalsonger på sig och han tycker ju att det är lite obehagligt men det släpper väl.

Av Pernilla - 15 september 2008 15:34

Ja fan vad härligt att det ordnade sig med lokalen jag ville ha.det blev på centralskolan jag vet inte vad lokalen heter men det är helt perfekt.

Nu är det ju bara allt annat som ska fixas innan.Men jag är ju en bra bit på vägen kan man säga.

OBS !!
Det är inte den 26 utan det blev den 25 för det passade bättre men det kommer inbjudan senare.Så alla människor som inte bo i Kiruna boka era flygresor upp nu för nu är ju lokalden bokad och klar så fest blir det!!!

Ovido - Quiz & Flashcards