Alla inlägg den 9 september 2008

Av Pernilla - 9 september 2008 23:42

Ja nu sitter jag ensam uppe på natten och planerar min 30 års fest.Jag tycker ju att detta ska bli så kul så jag gillar att ligga steget före.Men jag skulle gärna vilja ha förslag på mat och grejer man kan ha på en fest för säkert 30 pers skulle jag tror.

Det kommer förhoppningsvis att bli fest i en lokal så då har man det ju lite större än om man skulle vara hemma.

Så kom igen nu alla party prinsar och prinsessor ös in med förslag nu.....

Det ska bli en kul kväll som jag hoppas att folk sent kommer att glömma

Hjälp mig att göra det till en kväll jag tycker att jag förtjänar så kom in med tips o trixs nu så ska vi se att det blir en bra kväll.

Det är ju ett tag kvar typ 3 månader men man ska vara ute i god tid .....

ha ha

Av Pernilla - 9 september 2008 19:09

På lördag 13 september mellan 10-12 är det barnloppis på Porfyrvägen 3B. Det finns kläder från storlek 56-80, mest pojkkläder. En hel del baby leksaker kommer också att finnas. Inställes vid regn.

Den annonsen satte Björn precis in på Kiruna cc.

Nu ska vi sälja bort alla barnkläder så kom och fynda finns jätte mycket fint att hitta.Man kan ju inet spara på allt det är ju bara så.

Av Pernilla - 9 september 2008 08:10

Det var en helt otroligt bra kväll hemma hos min kusin Marie igår.Det var ju en tjejkvöll men jag kan nog säga att man kan döpa om den till skvallerkvällen.För det var en hel del skvaller som det brukar bli när tjejer träffas.Vi åt tacos och det var himla gott.Vi skvallrade i 4 timmar från 18 - 22.Detta måste vi göra om tycker jag för det var en bra kväll.

Här kommer det kort på dom som var med på kvällen.

Jeanette,Marie,Marie k, Minna

Ovido - Quiz & Flashcards