Direktlänk till inlägg 6 april 2008

Uppdatering bilder

Av Pernilla - 6 april 2008 21:09

Hej och hå här kommer ett gäng bilder som vi har tagit ich jag vet förrut satte jag in rätt bilder till rätt text men nu blir det inte så .Skulle jag göra det så hamnar dom på nästa månad och då missar ni att se dom.Jag gör så här nu så kan jag fixa att sätta in rätt kort med text nu när vi är hemma det är lättare.Jag flyttar kanske korten i morgon till rätt plats men det ser ni ju annars skriver jag det.

Korten som kommer är på min familj.

Minton som har Mindra i famnen han pussar och kramar henne hela tiden han är verkligen en stolt storebror.

Mindra som ett litet ägg ( med bandaget på huvudet)

Jag köpte en mössa till Mindra men det var ganska stor åt henne och jag höll på att skratta ihjäl mig.Den kan nog Minton ha istället.

Men alla mössor jag har köpt har varit för liten så nu drog jag på och köpte kanske en lite för stor i stället. ha ha ....

 
 
Vickan

Vickan

6 april 2008 22:12

Ja, den mössan lär räcka ett tag, hihi... så himla söt!

http://vickansvardagsrum

 
anki

anki

6 april 2008 22:12

skönt att ni har fått komma hem söta barn har ni kram anki

http://anki

 
Ingen bild

jb

7 april 2008 08:18

Hallo!! Vad skönt att ni kommit hem, är så glad för eran skulle. JAg blir rörd varje gång jag läser det du har skrivit får gråten i halsen..
Du formulerar allt så bra och är så ärlig i allot du skriver. Ni är verkligen starka som har kämpat er igenom detta. Håller verkligen tummarna nu att ni ska få vara kvar hemma tills nästa kontroll. Vi tittar nog förbi nån dag dom närmaste veckorna. kramar Jeanette, hasse o barnen

 
Ingen bild

Lotta

7 april 2008 09:16

Äntligen har ni fått komma hem! Skönt att dra runt i tofflor och morgonrock. Hon är verkligen en liten stjärna Mindra som orkar kämpa som inget annan och Minton som är så duktig och vill mysa med lillasyster. Han är nog mäkta stolt över att ha en syster med så mycket kämpa i.

Njut nu av lugnet där hemma, så hörs vi när ni har landat ordentligt!

Kram

 
ugglan

ugglan

7 april 2008 10:55

Åh, vad skönt för er att ni fått komma hem. Jag måste säga det än en gång era barn är sååååå söta.
HA det så gott. KRAM UGGLAN

http://ugglan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Sofia (Dantoft) Karlsson

7 april 2008 12:37

Så ni är hemma. Va skönt!
Lycka till nu med lilla prinsessan och hoppas allt går bra.

 
Ingen bild

siekas

7 april 2008 13:35

Vilka sötnosar!!! Kram :D

 
Ingen bild

helen

7 april 2008 15:52

Hej familjen!
Vad skönt att läsa att ni fått komma hem! Borta bra men hemma bäst! Själva harvi kommitner från fjälls, fastfarigen imorgon...Men när vi kommer hem skall vi komma förbi å hälsa på er...
Tänker på er! Sköt om er! Så ses och hörs vi snart!!! Styrkekramar till er!

 
Ingen bild

Linda

7 april 2008 18:43

skönt att ni äntligen har fått komma hem!
njut av att få vara tillsammans alla 4 och få lite vardag.
så söt hon är i sin jättemössa. Algot seer ungefär likadan ut i sin ärvda...
Kram Linda och pojkarna

 
Ingen bild

marie

7 april 2008 19:06

hejsan!
Gud vad skönt att veta att ni är hemma...skall komma förbi, hoppas att onsdag går bra! Längtar verkligen efter att få träffa er! Det är evigheter sen sist....skönt att allt går åt rätt håll.
kram Marie och David

 
Ingen bild

Eva H i Vittangi

7 april 2008 22:03

Hej ! Skönt att läsa att ni har fått komma hem,hoppas att allt går bra nu.Fina bilder på familjen men varför inte några bilder på mamma också ? Den röda mössan var verkligen fin.Kram på er fyra.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 april 2010 11:59

Nu lägger jag ner mindras blogg.Jag har ingen motivation att skriva och tycker att det händer ju inte så mycket så det är svårt att hitta något att skriva om. Men om ni vill kan ni fortsätta läsa om mig på min hemsida som jag har gjort: http://pi...

Av Pernilla - 5 april 2010 08:29

Ja då var det sista dagen på påsken och vi har inte haft så där jätte fint vöder.Vi har varit uppe hos min mamma och pappa och firat påsk med god mat och trevligt sällskap.Minton skulle sova hos mormor och morfar i fredags men han ångrade sig så han ...

Av Pernilla - 26 mars 2010 09:19

Mindra är ju jätte snorig igen och Minton har varit lite snorig men inget mer än så.Men in natt kom det han har hostat och hostat.Han hostar nu på morgonen oxå.När han får hosta så slår det sig alltid på hans astma och han äter ingentng och så spyr h...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:09

Här kommer det kort på Mindras nya glasögon.                                                                                          ...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:03

Mindra myser i sin tränings stol.Den är tydligen så himla skön att hon kan somna i den.        Ica kvantum har öppnat i Kiruna och då var vi ju tvungen att åka dit och titta.Barnen fick sitt i kundvagnen och det tyckte storebror Minton var...

Ovido - Quiz & Flashcards