Alla inlägg den 15 april 2008

Av Pernilla - 15 april 2008 20:14

Nu är Mindras feber borta men hon är ändå inte sig själv.Hon äter inte som hon brukar och är slöare än vanligt.Men vi ska till läkaren imorgon så ska dom kolla vad det kan vara.

Idag har jag och mina barn badat badkar tillsammans.Det tyckte Minton var jätte kul att få bada tillsammans med sin lillasyster.

Annars har det inte hänt något speciellt idag jag var på stan och snacka med folk lite jag är grymt sugen på att vara social just nu.Men det kanske inte är så konstigt med tanke på att jag varit ensam i Umeå i 2 veckor och sedan 4 veckor med familjen bara.Det blir lite enformigt om inte annat

Av Pernilla - 15 april 2008 10:51

Ja ha nu börjar det igen Mindra har haft feber hela natten och nu på morgonen har hon det fortfarande.Igår kväll när hon hade ätit så spydde hon riktigt mycket 3 gånger det bara kom upp all mat.Jätte läskigt.Jag har ringt barnmottagningen så vi ska dit i morgon med henne kl 8.30

Måste ju få reda på varför hon har feber och kanske kolla hennes crp värde(infektionsvärdet).

Hon är ju slöare och det tog 7 timmar igår innan hon ville ha mat men det går inte att ge henne mat om hon inte vill ha för hon öppnar inte ens munnen.Nu på morgonen håller jag och Mindra på att tvätta.

Björn har varit med Minton på dagis idag mellan 7.30 -11.30 och han hade inte sagt ett pip när Björn lämnade han utan sprang iväg direkt och lekte.

Idag for Tommy hem till Göteborg och nästa gång vi träffar han blir till sommaren.Jag har fått sova ut idag till kl 9 det var skönt och välbehövligt.


Ovido - Quiz & Flashcards