Direktlänk till inlägg 27 mars 2008

Kort på oss

Av Pernilla - 27 mars 2008 09:58

 Mindra utan och med sond,Minton pussar på sin lilla syster och håller henne i famnen.Jag med mina barn.

 
 
Ingen bild

siekas

27 mars 2008 11:38

vilka sötnosar!! Jäätefina bilder på er alla!!

Ha det bra Kram KRam

 
Ingen bild

Minna

27 mars 2008 14:48

Hej gumman!! Hoppas ni har det bra därnere.. Jättefina bilder på er allihopa... tÄNKER PÅ ER // Många kramar från mig

 
Linda

Linda

27 mars 2008 18:17

vilka fina kort på er tillsammans.Tänker på er ibland och tycker ni är så otroligt starka

http://bizzab.bloggagratis.se

 
Åsa

Åsa

27 mars 2008 20:05

Vad underbart det är att se er så glada och härliga!

http://mimosan.wordpress.com

 
Ingen bild

Maria å Robin

28 mars 2008 06:04

Vilka fina bilder.
Minton ser ialla fall ut att vara en
super lycklig pojke och en stolt
storebror. Ni är så söta allihop
Kom hem snart vi saknar er.

 
Ingen bild

Eva H i Vittangi

28 mars 2008 06:27

Hej på er.Jättefina bilder.
Tänker på er. Kram

 
Ingen bild

Ingegerd och Elisabeth

28 mars 2008 12:06

Hej Pillan
Åhh Jätte-kram till Er Alla.
Har idag fått ta del av Mindra´s blogg, läst och klickat runt i flera-flera timmar. Det har varit känslofyllt, gråtit och skrattat när vi har läst och sett alla fina bilder.
• NI ÄR UNDERBARA *

Du skriver om allt som varit,
på allting som har hänt
Du tänker på tiden som varit
på allting som du känt
Du tänker på alla i din närhet
att alla har det bra

Men vi vet att det är Du dom är ”kärnan” som gör oss alla glad.

Längtar att få träffa er snart.

* Jätte-kram till Er Alla

 
Ingen bild

Helen

28 mars 2008 17:17

Hej!
Vad härliga bilder du satt in! Å vad kul att se er, så fin familj, så glada och mysiga! Vad skönt för er att få ha Mindra på hotellet, lite mer familjeliv... Få vara lite utanför sjukhusväggarna, inte för att dom inte är super där i Umeå, personalen, men det kan vara så skönt att få bara vara familjen, det behöver alla... Å det är ju ett toppentecken på att det börjar närma sig hemfärd snart... Eller hur...
Tänker på er ofta ofta...nog är världen allt bra liten ändå, tror att allt har en mening, fast det ibland kan finnas funderingar på varför saker och ting sker och händer, men någonstans i mig så vilar det några ord, som en klok man sa till mig en gång..."Att vi människor utsätts inte för mer än vad vi klarar av"... Och nog tror jag att det är så...Fast det kan kännas tungt vissa ggr, men även i de tyngre stunderna, så finns det glädje...bara man är uppen för det... Å så som jag ser på dig Pernilla så är du en av de människorna som sprider glädje med dig...Du skriver bara så himla bra, med sån känsla, och nu när vi träffats så gör det mig så rörd och berörd...Ni är en så fin familj! Massa kramar från mig till er!
(Om du vill är det bara att ringa mig...)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 april 2010 11:59

Nu lägger jag ner mindras blogg.Jag har ingen motivation att skriva och tycker att det händer ju inte så mycket så det är svårt att hitta något att skriva om. Men om ni vill kan ni fortsätta läsa om mig på min hemsida som jag har gjort: http://pi...

Av Pernilla - 5 april 2010 08:29

Ja då var det sista dagen på påsken och vi har inte haft så där jätte fint vöder.Vi har varit uppe hos min mamma och pappa och firat påsk med god mat och trevligt sällskap.Minton skulle sova hos mormor och morfar i fredags men han ångrade sig så han ...

Av Pernilla - 26 mars 2010 09:19

Mindra är ju jätte snorig igen och Minton har varit lite snorig men inget mer än så.Men in natt kom det han har hostat och hostat.Han hostar nu på morgonen oxå.När han får hosta så slår det sig alltid på hans astma och han äter ingentng och så spyr h...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:09

Här kommer det kort på Mindras nya glasögon.                                                                                          ...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:03

Mindra myser i sin tränings stol.Den är tydligen så himla skön att hon kan somna i den.        Ica kvantum har öppnat i Kiruna och då var vi ju tvungen att åka dit och titta.Barnen fick sitt i kundvagnen och det tyckte storebror Minton var...

Ovido - Quiz & Flashcards