Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Pernilla - 5 mars 2008 09:25

Det är ju helt otroligt hur man fungerar som mamma.Minton har varit på dagis denna veckan och jag har inte esn frågat hur det går.Han hade varit på måndag och när jag pratade med min mamma på kvällen sa hon att det var ju skönt att det hade gått bra för Minton på dagis.Då hade jag inte ens frågat Björn hur det hade gått.Det var ju fruktansvärt men mitt huvud är inte som den brukar.Det är mycket att hålla reda på här nere.Igår frågade jag Björn hur det gick på jobbet och då hade han jobbat i 3 dagar.Jag känner att jag försummar dom hemma just nu.Jag är stressad och orolig för allt här nere och det är dom där hemma som får ta skiten det är inte rätt.

Av Pernilla - 5 mars 2008 09:15

Idag när jag kom till Mindra så berättade dom att hon har ätit som en häst i natt.Hon hade ätit över 100 varje gång.Jag tror att hon kommer bli ett natt barn för hon äter mer på natten än på dagarna.

Jag har fått mäta Mindras huvudomfång och det var 40.4 idag hennes vikt var 3970g.Det går stadigt uppåt med vikten.

Idag ska jag prata med neurologen som opererade Mindra kl 14. Just nu går läkarna ronden och jag tror inte att det ska vara något specillt med Mindra.

Idag har Mindra fått på sig en klänning för hon kan ju inte ha byxor på sig.När hon har nålen i benet med droppet.

Ovido - Quiz & Flashcards