Direktlänk till inlägg 18 mars 2008

Nu är hon tillbaka

Av Pernilla - 18 mars 2008 15:23

Mindra är tillbaka och mår jätte bra.Hon har ätit 2 gånger själv igår på dagtid och 2 gånger själv på natten.På natten åt hon 120 ml själv med napp.Helt otroligt.

Nu är hon tillbaka i gamla gängor det känns dö skönt.Mindra ligger just nu ensam i sin sal det ligger en till pojke men han får vara med sin mamma i föräldrarum.Hon får verkligen bra service nu för det är 2 sköterskor i hennes sal.Jag matade henne kl 14 och då åt hon 80 ml först men var inte nöjd för hon somnade inte och låg med öppen mun.Då fick hon 35 ml till och hon sög i sig allt sen somnade hon direkt.Nu ska vi åka på babyproffsen och lämna tillbaka våran dubbelvagn.

Det är inte fullt sittläge på den så Minton blir ju så trött i ryggen om ham ska sitta så.

 
 
Ingen bild

Anna

18 mars 2008 16:10

Hej! Vad skönt att höra att Mindra är bättre igen. Hon är verkligen "one of a kind", er lilla prinsessa!! Det måste vara skönt att ni äntligen fått lite mer svar nu. Det är ju alltid bättre att veta än att gå omkring med egna jobbiga funderingar och tankar. Ni är verkligen otroliga och jag hoppas att operationen går bra på torsdag och att ni får en lugn och glad påsk i helg!! Kram Anna

 
Ingen bild

siekas

18 mars 2008 17:33

Gud så kul o höra att Mindra mår bättre!!
Härligt!!Puss på er allihopa!!

 
Ingen bild

helen

18 mars 2008 18:38

Hej tjejen!
Vad skönt att läsa att det börjar gå åt rätt håll...Tänker på er! Tack för sms,et, nu har jag ditt nummer...skall ringa dig nån kväll här, när allt lugnat ner sig lite...Har huset fullt av snoriga,febriga barn, tihi...
Så just nu får vi hålla oss borta från syrrans töser, inte bra om lilla Wilda skulle åka på nått... Sköt om er! Pussa på er prins å prinsessa från mig! Å än en gång, vad skönt att ni är på rätt ställe, med rätt personal...tänker på er!
Massa styrkekramar till er!!!

 
Ingen bild

Ullis

18 mars 2008 19:52

Å vad glad jag blir för eran skull =).. Kram// Smurfan..

 
Sussie

Sussie

18 mars 2008 22:21

Kul att läsa om Mindras framsteg. Håller tummarna att allt går bra på torsdag.
Vill önska er en bra påskhelg (så bra det nu kan bli på sjukhus)

http://holger.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Eva H i Vittangi

19 mars 2008 06:36

Vad man blir glad i kroppen.När man läser
att det börjar gå åt rätt håll.Massor med kramar på er.

 
anki

anki

19 mars 2008 09:01

Glad påsk härligt att höra att det vänt kram Anki

http://anki

 
Ingen bild

Minna

19 mars 2008 11:10

Hej gumman!! Vad skönt att höra att hon är mycket bättre... Tänker på er & eran lilla prinsessa =) Glad påsk // Många kramar från mig

 
Ingen bild

Theres o Tony

19 mars 2008 12:57

Hej Pernilla!
Har föjlt din blogg ett tag nu, hoppas allt går bra för er lilla prinsessa! Sänder styrke kramar till er, kämpa på! Glad påsk önskar Theres o Tony med grabbarna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 april 2010 11:59

Nu lägger jag ner mindras blogg.Jag har ingen motivation att skriva och tycker att det händer ju inte så mycket så det är svårt att hitta något att skriva om. Men om ni vill kan ni fortsätta läsa om mig på min hemsida som jag har gjort: http://pi...

Av Pernilla - 5 april 2010 08:29

Ja då var det sista dagen på påsken och vi har inte haft så där jätte fint vöder.Vi har varit uppe hos min mamma och pappa och firat påsk med god mat och trevligt sällskap.Minton skulle sova hos mormor och morfar i fredags men han ångrade sig så han ...

Av Pernilla - 26 mars 2010 09:19

Mindra är ju jätte snorig igen och Minton har varit lite snorig men inget mer än så.Men in natt kom det han har hostat och hostat.Han hostar nu på morgonen oxå.När han får hosta så slår det sig alltid på hans astma och han äter ingentng och så spyr h...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:09

Här kommer det kort på Mindras nya glasögon.                                                                                          ...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:03

Mindra myser i sin tränings stol.Den är tydligen så himla skön att hon kan somna i den.        Ica kvantum har öppnat i Kiruna och då var vi ju tvungen att åka dit och titta.Barnen fick sitt i kundvagnen och det tyckte storebror Minton var...

Ovido - Quiz & Flashcards