Direktlänk till inlägg 11 mars 2008

Dagen efter operation

Av Pernilla - 11 mars 2008 11:48

Jag måste få skriva av mig detta är inte lätt just nu.

Mindra mår inte speciellt bra.Hon har under natten och nu på förmiddagen haft kramper.Hon spänner hela kroppen och rycker i ansiktet.Hon hade en kramp på 8 minuter och det är ju verkligen länge.Jag var till henne efter att dom gått ronden och dom vet inte vad som har hänt ingen läkare känner igen henne.Hon är blek och bara sover hela tiden.Hon öppnar inte ögonen och rör sig inte.Hon får nu kramp medicin och man ska göra ett ultraljud på hennes huvud för att få svar.Men ingen vet vad som har hänt eller vad man ska göra.

Nu sitter vi på hotellet och tankarna bara åker runt i huvudet vad kan ha hänt med våran prinssessa som var frisk igår??

Hjärnskada eller ??

Kommer hon att fixa detta, kommer vi att fixa detta ??

Varför ska detta hända när allt har gått så bra?

Hon mådde ju så bra innan operationen och jag trodde verkligen att det var ett annat barn som var här nere med mig.Men nu känns det som att man är tillbaka på rutan som inte finns som innan fölossningen en massa frågor som ingen kan ge oss svar på .

VARFÖR SKA DETTA HÄNDA OSS ........

 
 
Ingen bild

Eva H i Vittangi

11 mars 2008 12:41

Jag gråter när läste idag.Man tänker att kommer det aldrig ta slut med eländet.Hon är ju bara så söt.Jag beundrar verkligen er att ni orkar vara så starka personer.Jag hoppas och ber att det kommer att gå vägen.Ni ska veta att ni finns i mina tankar varje dag.Skulle så gärna krama om er alla fyra just nu.Det känns inom mej att lill prinssesan kommer snart att bli bra,hon har ju vissat hittills att hon vill verkligen leva.KRAM på ER

 
Ingen bild

Stina D

11 mars 2008 13:08

Tänker på er! Ni har en fighter till tjej... hon kan fixa det här. Stora kramar till er alla

 
Ingen bild

Siekas

11 mars 2008 13:40

Nää fyyy..jag börjar ju grina usch...
Jag hoppas verkligen att allt blir bättre snart! Fy verkligen inte rättvist alls....
tänker på er o läser bloggen flera ggr om dan!! Hujja..massor med kramar ...

 
Ingen bild

Mulle

11 mars 2008 14:36

Vi tänker på er!!!
Kramar från Mulle

 
Ingen bild

Smurfan

11 mars 2008 14:48

Men nu rinner mina tårar... Jag tänker på er och hoppas av hela mitt hjärta att det ska gå bra.. Kram/ Ullis...

 
Ingen bild

Linda S

11 mars 2008 15:09

stackars liten. Mindra är en riktig kämpe, det har hon viat flera gånger. Tänker på er. Styrkekramar till er alla fyra

 
Ingen bild

Anna

11 mars 2008 15:20

Lilla vännen...håller alla tummar att det ska gå bra för Mindra och jag sänder lite extra krafter till er också, ni gör det jättebra!! Men jag förstår att det måste ta på krafterna när det kommer bakslag.

Massa kramar till er alla!

 
Ingen bild

Granmyr

11 mars 2008 15:50

Håller med dig.....varför ska detta hända er!!!! Det finns ingen rättvisa i den här världen.

Men ni ska veta att vi tänker på er och ber att allt ska gå bra. Hon är stark och hon har er så hon kommer fixa det här också!!!

Frågan är ju hur ni klarar det här, kom ihåg att ta hjälp, det finns ju bra folk i Umeå som ni kan vända er till och som har erfarenhet av sånt här.

Kram på er alla!

 
Ingen bild

Jonna

11 mars 2008 17:35

Oh nej vad ledsen jag blir. Jag hoppas verkligen att det går över och att er lilla prinsesa repar sig snabbt! Jag är ofta inne och läser om er och har varit så glad att det har gått så bra för er mirakelflicka. Jag ska krama lite extra på Anton och sända styrkekramar uppåt ert håll. Kramar Jonna

 
Ingen bild

Maria å Robin

11 mars 2008 20:52

Ingen förstår nog vad ni går igenom. Man kan bara föreställa sig hur fruktansvärt dåligt ni mår. Hur kan det bara gå så fel....
Det är så orättvist att det händer ett barn.
Det berör en ända in i själen. Vi ber tusen böner å håller alla tummar att det vänder till det bättre. Vi tänker på er...
Tusen kramar från oss.

 
Ingen bild

Cicci

11 mars 2008 21:01

Kan ju inte stoppa tårarna från att rulla ner för kinden när man läser om er ständiga kamp!

Som Granmyr säger, se till så att ni verkligen får prata med kunnig personal om detta så att ni inte knäcker er själva!

Vi har er ständigt i våra tankar och hoppas att det ska hjälpa till att stärka er lite i allt det obegripliga.

Hoppas det går bättre i natt för lilla prinsessan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 april 2010 11:59

Nu lägger jag ner mindras blogg.Jag har ingen motivation att skriva och tycker att det händer ju inte så mycket så det är svårt att hitta något att skriva om. Men om ni vill kan ni fortsätta läsa om mig på min hemsida som jag har gjort: http://pi...

Av Pernilla - 5 april 2010 08:29

Ja då var det sista dagen på påsken och vi har inte haft så där jätte fint vöder.Vi har varit uppe hos min mamma och pappa och firat påsk med god mat och trevligt sällskap.Minton skulle sova hos mormor och morfar i fredags men han ångrade sig så han ...

Av Pernilla - 26 mars 2010 09:19

Mindra är ju jätte snorig igen och Minton har varit lite snorig men inget mer än så.Men in natt kom det han har hostat och hostat.Han hostar nu på morgonen oxå.När han får hosta så slår det sig alltid på hans astma och han äter ingentng och så spyr h...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:09

Här kommer det kort på Mindras nya glasögon.                                                                                          ...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:03

Mindra myser i sin tränings stol.Den är tydligen så himla skön att hon kan somna i den.        Ica kvantum har öppnat i Kiruna och då var vi ju tvungen att åka dit och titta.Barnen fick sitt i kundvagnen och det tyckte storebror Minton var...

Ovido - Quiz & Flashcards