Direktlänk till inlägg 7 mars 2008

Äntligen !

Av Pernilla - 7 mars 2008 13:09

Nu kan man sluta vänta nu sitter MInton och Björn i bilen på väg till oss.Jag tror jag längtar ihjäl mig men nu är det ju inte länge kvar innan jag får träffa dom.Jag ska ligga i sängen och söva Minton ikväll och det får ta hur lånng tid som helst det bryr jag mig inte om.Det känns bara skönt att äntligen få träffas.Nu har man ju slitits emellan dom och Mindra men nu kommer vi vara tillsammans hela familjen och det känns ju lyxigt.Det var ju inte riktigt så här man trodde att det skulle bli men nu är snart allt detta över och vi kan starta om på nytt hemma.


Mindra mår som en sol och hon verkar inte ha några bekymmer alls.Hon äter soom en häst och vikten går stadigt uppåt.Idag klev hon in i 4 kg klubben.Hon ser ut som en sumo nu jag kallar henne för mammas lilla sumo.

Hon har en förmåga att äta mycket på nätterna och inte alls lika mycket på dagarna tyvärr.Jag hoppas att detta kommer att vända tills vi kommer hem.

Kram på er alla som är här och läser.

 
 
erika

erika

7 mars 2008 13:20

Så söt bebis du har

http://yummiemummie.blogg.se

 
anki

anki

7 mars 2008 13:37

Härligt att de kommer så du får gossa med hela din familj.
Skönt att läsa att Mindra mår bra
så trevlig helg kram Anki

http://anki

 
Ingen bild

Anna

7 mars 2008 14:32

Hej! Vad glad jag blir när jag läser på bloggen, skönt att det går framåt och ha en mysig helg nu hela familjen tillsammans! Kram Anna :)

 
Ingen bild

siekas

7 mars 2008 15:40

Åh vad kul o höra att Mindra mår bra o att ni får vara hela familjen tillsammans i helgen!!
Ha en super härlig helg fast ni är på Lassa :D

Massor me soliga kramar fån estockolmo!!

 
Linda

Linda

7 mars 2008 15:40

Jag riktigt känner din längtan till Milton och Björn. Tycker ni är så otroligt starka, Vad skönt att läsa att Mindra mår bättre.

http://bizzab.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Helen

8 mars 2008 18:51

Hej bruden!
Men vad härligt att andra halvan av familjen kommer ner!!!
Själv har jag farit hem över helgen, pojkarna blev superlyckliga...Å gubben med tihi...
Massa kramar till er!!! Pussa på Mindra från oss...
P.s nu har du ju mitt mob.nr, det är bara att slå en pling, så kan ni komma förbi när ni varit hemma ett tag, för jag antar att ni vill få ha hemmakänsla innan ni börjar fara på byn...
KRAM!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 april 2010 11:59

Nu lägger jag ner mindras blogg.Jag har ingen motivation att skriva och tycker att det händer ju inte så mycket så det är svårt att hitta något att skriva om. Men om ni vill kan ni fortsätta läsa om mig på min hemsida som jag har gjort: http://pi...

Av Pernilla - 5 april 2010 08:29

Ja då var det sista dagen på påsken och vi har inte haft så där jätte fint vöder.Vi har varit uppe hos min mamma och pappa och firat påsk med god mat och trevligt sällskap.Minton skulle sova hos mormor och morfar i fredags men han ångrade sig så han ...

Av Pernilla - 26 mars 2010 09:19

Mindra är ju jätte snorig igen och Minton har varit lite snorig men inget mer än så.Men in natt kom det han har hostat och hostat.Han hostar nu på morgonen oxå.När han får hosta så slår det sig alltid på hans astma och han äter ingentng och så spyr h...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:09

Här kommer det kort på Mindras nya glasögon.                                                                                          ...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:03

Mindra myser i sin tränings stol.Den är tydligen så himla skön att hon kan somna i den.        Ica kvantum har öppnat i Kiruna och då var vi ju tvungen att åka dit och titta.Barnen fick sitt i kundvagnen och det tyckte storebror Minton var...

Ovido - Quiz & Flashcards