Alla inlägg den 30 april 2009

Av Pernilla - 30 april 2009 07:41

Idag är det valborg och då ska man gå och titta på majbrasan.Björn jobbar bara till kl 12 idag.Ikväll ska vi åka med min mamma och pappa och kolla på majbrasan nere i Kurra.I år ska dom iallfall ha en eld där så det kan ju vara lite mysigt att få se en eld idag.

Trevlig valborg på er alla där ute nu hoppas vi att det fina vädret håller i sig.Jag läste i bloggen vad som hände för ett år sen och då hade vi 22 grader varmt idag.Så det kan ju vara skönt om det skulle vara så idag oxå.


Av Pernilla - 30 april 2009 07:36

Det är faktiskt inte klokt men Mindra äter fortfarande ingenting.Hon vill verkligen inte ha någonting i munnen.Jag har provat och gett henne yoghurt och grejer men hon vägrar i sten.Det kan ju bero på att hon har sonden i näsan och då ligger den ju i halsen på henne och då tycker kanske hon att det är äckligt att äta.Inte vet jag men jag hoppas verkligen att detta ska börja funka nästa vecka när vi har fått en peg.

Tänk att bara sluta äta och inte komma igång någpn gång det känns ju jätte konstigt och man kan ju verkligen fundera vad som har hänt.

Ovido - Quiz & Flashcards