Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Pernilla - 14 maj 2008 19:18

Läget med Mindra tycker jag är samma.Hon hostar kanske lite mer men hon är mer tät i näsan nu iallafall.Hon sov idag 7 timmar innan hon ville ha mat problemet med henne är att hon inte äter om hon inte är hungrig.Jag provade ge henne mat efter 4 timmar men då åt hon bara 30 och sen somnade hon.Jag har tagit tempen på henne men hon har ingen feber.Jag funderar bara på hur länge hon ska vara så här slö och sluta sova hela dagarna.

Minton har varit hemma idag oxå för han är lite snorig men nu hostar han inte så imorgon ska han på dagis.Han behöver verkligen det nu har han ju varit inne igen ett par dagar och det märks man är ju överallt och ingenstans.Han lyssnar inte heller på vad man säger åt han det tycker jag är jobbigast.

Han har gått upp 08.30 idag igen så han fick inte sova på dan idag utan han fick gå och lägga sig 19 istället.Men det var inga problem att söva han.Han somande direkt.


Av Pernilla - 14 maj 2008 09:52

Det är det jag tycker är jobbigast att man är ständigt orolig för Mindra och funderar hela tiden på vad som kommer att hända med henne.Hur det kommer att gå i framtiden för henne?

Ja som ni fårstår så är frågorna oändliga och svaren få just nu men jag hopppas verkligen att våran framtid med Mindra blir ljus.

Att hon orkat fortsätta kämpa och hålla lågan uppe många år till.

Av Pernilla - 14 maj 2008 09:48

Ja Mindra bara sover hela dagarna och jag tycker att hon bara blir snorigare ju mer vi försöker ta bort det.Men det kanske är så i början innan det börja hjälpa.

Hon har iallfall börjat vakna på natten när hon vill han mat så det är ju alltid något.Hon har varit vaken lite nu på morgonen och det är ju bra men det är ju bara det att då vill ju hennes mamma sova.

Vi har sovit länge nu i 2 dagar Minton vaknar 08.30 varje dag men då bestämmer sig fröken för att vara upp istället.

Suck aldrig får man sova.

Ovido - Quiz & Flashcards