Alla inlägg den 10 maj 2008

Av Pernilla - 10 maj 2008 17:44

Det ringde på min mobil idag när jag låg och sov då var det en kompis till mig som heter Sofia.När jag hade vaknat ringde jag upp henne och då ville hon komma och hälsa på med sin son Måns.Det tyckte jag lät som en bra ide och dom kom.Men det var inte bara dom 2 utan även min andra kompis Saija hade kommit upp från Uppsala det var så himla kul att dom överaska mig. Saja är gravid och ska få barn i augusti så det var ju extra roligt att träffa henne.

Vi snackade en massa skit och skvallrade en hel del som tjejer bruka göra när dom träffas.Men det är ju en del av tjusningen när man träffas.

Nu sitter vi bara och tar det lungt och iakttar Mindra så att hon inte ska spy mer.Men det enda jag ser är en tjej som inte kan slappna av helt så det kanske kommer mer spya.

Av Pernilla - 10 maj 2008 17:40

Idag har Mindra börja dregla jätte mycket och jag kan se att en tand är på gång i nedre tandraden.Man har alltid sett Mindras tänder under hennes tandkött ända sen hon föddes.Så nu verkar det som att dom vill komma upp och visa sig. Mindra har haft 2 st kaskad kräkningar det bara flyger spya på golvet.Jag har haft spya över hela mig men jag tror inte att det är någon fara med henne för hon hade i allfall ingen feber.Hon verkar ha svårt att komma till ro men det kan ju bero på att det kör i magen på henne.

Av Pernilla - 10 maj 2008 07:56

Nu har jag startat en egen blogg vart jag kommer att skriva om det som intresserar mig.Jag vill ha en blogg vart jag kan skriva om vardags saker som finns i mina tankar.Alltså ingenting om familjen,barn,sjukdommar och så.Jag vill ha en blogg som jag kan skriva om musik och filmer o så .

Adressen är :

http://pillan30.bloggagratis.se/

Av Pernilla - 10 maj 2008 07:52

Godmorgon på er alla.Vilket underbart väder det verkar bli idag.Solen lyser in i vardagsrummet och man blir ju så himla glad.

Denna natten har varit jätte bra och Mindra har sovit hela natten och vaknade klockan 6.Det var Björns natt i natt så det är ju klart att hon sov som en häst.

Men det var ju bara bra för nu fick vi ju alla sova hela natten och när Minton vaknade 7 så var det inga större problem för mig att stiga upp med honom.

Idag ska vi grilla och vara ute på våran innegård med Minton så kan han cykla på sin trehjuling.

Han fick köra med sin elmotorcykel istället för det blåste ju storm ute och det var så tungt att cykla.

Ovido - Quiz & Flashcards