Direktlänk till inlägg 2 juni 2008

Mindra med glasögon

Av Pernilla - 2 juni 2008 22:31

Idag fick vi äntligen hämta Mindras glasögon och jag kan ju bara säga att hon är ju dö fin i dom.Världens sötaste glasögon orm.Hon är alltså 4 månader och har fått glasögon.Man kan säga att det är verkligen

 "mr magoo brillor" dom är jätte tjocka och starka.

Men vi kan säga att det är skillnad när hon har dom hon följer med på ett annat sätt och skrattar åt oss.När Minton kommer fram till henne så ser hon ju han nu så då skrattar hon innan han kommer helt i ansiktet och pussar.

Jag började grina när hon tittade på mig och börja skratta det var en underbar känsla.Jag hoppas att det fortsätter ås bara att hon lär sig att använda dom.Dom är så himla säta och sitter ju jätte bra på henne.

Hon har inte försökt att ta bort dom en enda gång så det verkar inte som att hon besväras av dom.Det kan ju till och med vara tvärt om hon kanske märker hur hela hennes liv förändras med dom.

Tänk om detta hjälper henne att se på nära håll då öppnas ju en helt annan värld än den hon har sett.Det är helt underbart om det kan vara så.



 
 
Ingen bild

siekas

3 juni 2008 07:39

Himlans vad gulligt, hon är ju supersöt i brillor :D
Och att hon nu ser bättre är ju underbart!
Ska bli himla kul o träffa er snart..2 ½ vecka kvar!!
Ha det bra massor med kramar Siekas

 
Ingen bild

Lotta

3 juni 2008 08:59

Tack för senast. Nu har ni världens sötaste glasögonorm. Skönt att höra att det verkar hjäpa och att hon inte blir irriterad av dom.
Mintons rum blev jätte bra, fixade han att sova där? Tänk att de har blivit så stora att de ska sova i eget rum! Åker till Luleå ikväll, sista rycket sen är man färdig utbildad och föräldraLEDIG.
Kram på er!

 
Marie

Marie

3 juni 2008 10:28

Men shiit så söt hon vart i dom! Verkligen världens gulligaste glasögonorm, absolut :) Krama om henne och Minton från mig är du snäll & hoppas verkligen att hon fortsätter gilla dom & ser bättre med dom. Kan förstå att det känns grymt bra när hon till & med skrattar när hon ser er nu, lovely. Sköt om er nu hörru och kram på er!

http://www.msomimarie.blogg.se

 
Ingen bild

Besökare

3 juni 2008 11:24

Hon är ju gudasöt i sina glasögon!

 
Ingen bild

Williams och Zacks mamma

3 juni 2008 12:12

Mindra gumman är verkligen världens sötaste i sina glasögon. Att dom funkar så bra, är ju helt underbart. Jag förstår att du grinade av lycka när du märkte att hon kunde se sin egen mamma, sin bror och pappa. Pussa på dina små från mig, svägerskan...

 
Ingen bild

Marie(kusin)

3 juni 2008 17:30

Hon är ju ur gullig Mindra i sina glasögon....vilken lycka det måste ha varit för dig vännen....Hon ser!!! Puss på er alla. Kram kusin vitamin!

 
Inger

Inger

3 juni 2008 20:51

Hej! Brukar vara in och läsa din blogg efter tips från Marie (är hennes moster) och Mindra är helt underbart söt i sina glasögon! Världens sötaste glasögonorm som du sa!! :)

http://ingera.wordpress.com

 
ugglan

ugglan

3 juni 2008 21:35

Åh, vad söt hon blev i sina glasögon!!! Och vad stor hon blivit!
Kram Ugglan

http://ugglan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Minna

4 juni 2008 08:11

Hej gumman!! Vad sät hon var lill gumman i sina glasögon =) Hoppas ni har det bra & jag kommer förbi nån dag // Kram

 
Ingen bild

Mulle

7 juni 2008 19:17

Coooolaste Mindran i VÄRLDEN!!!
Kramisar från oss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 april 2010 11:59

Nu lägger jag ner mindras blogg.Jag har ingen motivation att skriva och tycker att det händer ju inte så mycket så det är svårt att hitta något att skriva om. Men om ni vill kan ni fortsätta läsa om mig på min hemsida som jag har gjort: http://pi...

Av Pernilla - 5 april 2010 08:29

Ja då var det sista dagen på påsken och vi har inte haft så där jätte fint vöder.Vi har varit uppe hos min mamma och pappa och firat påsk med god mat och trevligt sällskap.Minton skulle sova hos mormor och morfar i fredags men han ångrade sig så han ...

Av Pernilla - 26 mars 2010 09:19

Mindra är ju jätte snorig igen och Minton har varit lite snorig men inget mer än så.Men in natt kom det han har hostat och hostat.Han hostar nu på morgonen oxå.När han får hosta så slår det sig alltid på hans astma och han äter ingentng och så spyr h...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:09

Här kommer det kort på Mindras nya glasögon.                                                                                          ...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:03

Mindra myser i sin tränings stol.Den är tydligen så himla skön att hon kan somna i den.        Ica kvantum har öppnat i Kiruna och då var vi ju tvungen att åka dit och titta.Barnen fick sitt i kundvagnen och det tyckte storebror Minton var...

Ovido - Quiz & Flashcards