Alla inlägg den 18 oktober 2009

Av Pernilla - 18 oktober 2009 13:35

Då var det söndag och helgen är slut. Denna helgen har varit en riktig familje helg och riktigt skönt. Igår var min mamma och pappa hit och åt tacos. Det var jätte gott och det är ju alltid trevligt med sällskap. Idag ska vi åka till Vittangi och hälsa på min bror och hans familj. Minton får leka med sina kusiner och förhoppningen är att han ska få något annats att tänka på. Minton är i en himla trots just nu och ni som inte träffar han så ofta ni kan nog inte tro att det är sant. Just nu sitter han i trappan och ropar bajskorv till mig. Han sitter i trappan efter att han fick ett raseri utbrott och slängde bort allt som var på golvet i hallen. Det största felet med Mintons trots är att han inte LYSSNAR han hör ju inte vad man säger. Han lyssnar ingenting på vad jag och Björn säger åt honom. Det tycker jag är det jobbigaste för det finns dagar då man måste lyssna på vad en vuxen säger men inte Minton. Han lyssnar inte på någon så det spelar ingen roll att det är jag och Björn.

Nu ska jag gå och prata med Minton och se om han har lugnat ner sig med sina ord och dåliga vanor.

Ovido - Quiz & Flashcards