Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Pernilla - 7 oktober 2008 07:54

Idag har vi varit till min kusin Fredrik och hans tjej Marie och hälsat på .

Det var kul att kolla in deras nya lägenhet och se hur det blev när dom tapetserat och grejat i den.Jag blev jätte sugen att kasta ut mina grejer hemma och bara skaffa nytt.Fan vad härligt att kunna göra sig av med allt kanske sälja eller bara kasta och sen bara köpa nytt.

Det har ju jag och Björn gjort en gång tidigare och det kan ju faktiskt inte finns mycket som är roligare.Då sålde vi våra grejer och åkte på världens bästa varuhus IKEA och köpte nytt nästan allt.

Soffa och kökmöbler mm ...

Det skulle jag verkligen vilja göra igen.

Hemma hos Marie och Fredrik var det så fint för dom kunde ju ha ljus framme och prydnads saker.

Det är något som vi inte kan ha för att Minton är ju som en virvelvind så då hade nog grejerna åkt i golvet och kanske det hade börjat brinna oxå.Men det är ju så himla mysigt vi får ha ljus tänt när Minton sover.

Kolla på Maries blogg där finns det bilder på mina barn.(hennes blogg finns i mina länkar)

Ovido - Quiz & Flashcards