Direktlänk till inlägg 8 juli 2008

Hem ljuva hem

Av Pernilla - 8 juli 2008 07:53

Nu har vi kommit hem efter 12 dagar i Göteborg.Det var jätte skönt att komma hem.Minton blev jätte glad åt att vara hemma han börja leka direkt med sina leksaker.Han pussade på alla sina Teletubbies som han har.

Mindra fick ligga i sin säng medans vi packade upp lite av all packning man måste ha med sig.

När vi var och kollade vad hon gjorde så hade hon somnat.Hon tyckte nog oxå att det var skönt att vara hemma.

Det hade kommit en hel del post medans vi var borta men det mesta var ju bara reklam.

När vi packat upp det mesta så åkte vi till min mamma och pappa för att lämna böcker som hon skulle ha.Mamma hade fått böcker av Björns farmor för hon ska flytta och kan inte behålla alla böckerna.Så min mamma fick titta ut dom hon ville ha och det var en hel del för Björns farmor och min mamma läser samma sorts böcker.

Sen var det bara att ge sig av till Copp för att handla det fanns ju ingenting hemma.

Det var en hel del folk där och dom första jag träffade var trogna läsare av bloggen så det var roligt.Tack  ska ni ha !!

Det gav mig ganska dåligt samvete nu när jag inte skrivit på hur länge som helst.

Men det har inte funnits tid på semestern.

 
 
Ingen bild

Lillemor & Nicklas

10 juli 2008 11:40

Välkomna hem! Det var kul att se att ni överlevt "storstan" och kanonen...
Ha inte dåligt samvete över bloggen, du har ju som sagt var haft SEMESTER. Det viktigaste är ju att ni mår bra och det såg ni ju alla ut att göra när vi möttes på coop. Mindra såg då så nöjd ut i stolen sin :)

 
Marie

Marie

11 juli 2008 16:28

Ja, här har vi ju väntat på nya inlägg Pernilla... Du får icke glömma bort bloggen ;D Vi tappar inte intresset, tänk inte ens så & kom ihåg att i första hand alltid skriva för din egen skull - då är det lättare och inte tappa ångan i bloggen om man säger så. Hoppas ni har haft det bra i GBG, vi får ta & dyka förbi här nån kväll jag & Fredrik nu när han också har semester. Då jobbar i och för sig jag som en tok men nån kväll ska vi nog lyckas klämma in om ni också har tid & lust vill säga :) Pussa nu hela familjen från oss och sköt om er tills vi ses, kraaam!

http://www.msomimarie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Pernilla - 30 april 2010 11:59

Nu lägger jag ner mindras blogg.Jag har ingen motivation att skriva och tycker att det händer ju inte så mycket så det är svårt att hitta något att skriva om. Men om ni vill kan ni fortsätta läsa om mig på min hemsida som jag har gjort: http://pi...

Av Pernilla - 5 april 2010 08:29

Ja då var det sista dagen på påsken och vi har inte haft så där jätte fint vöder.Vi har varit uppe hos min mamma och pappa och firat påsk med god mat och trevligt sällskap.Minton skulle sova hos mormor och morfar i fredags men han ångrade sig så han ...

Av Pernilla - 26 mars 2010 09:19

Mindra är ju jätte snorig igen och Minton har varit lite snorig men inget mer än så.Men in natt kom det han har hostat och hostat.Han hostar nu på morgonen oxå.När han får hosta så slår det sig alltid på hans astma och han äter ingentng och så spyr h...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:09

Här kommer det kort på Mindras nya glasögon.                                                                                          ...

Av Pernilla - 25 mars 2010 21:03

Mindra myser i sin tränings stol.Den är tydligen så himla skön att hon kan somna i den.        Ica kvantum har öppnat i Kiruna och då var vi ju tvungen att åka dit och titta.Barnen fick sitt i kundvagnen och det tyckte storebror Minton var...

Ovido - Quiz & Flashcards