Alla inlägg den 17 december 2009

Av Pernilla - 17 december 2009 12:59

Idag blir det en lugn dag för mig och Mindra här i Göteborg.Mindra krampade 2 gånger igår så då tar vi det lite lugnt idag.Björn och Minton har farit och badat tillsammans med Martin. Imorgon ska jag på stan och kolla då blir det Nordstan och kolla i affärer det ska bli så himla kul.

Av Pernilla - 17 december 2009 12:26

  

Äntligen har det hänt !!!

 

Jag har fått se och träffa MARTIN STENMARCK han är ju verkligen en super kille på alla sätt.

Han hade en spelning i Gävle på söndag när vi åkte ner till Göteborg så då fanns det ju inget att diskutera det var ju klart att vi skulle stanna där och kolla på han.Han har släppt en ny skiva och är ute för att lansera den.

Han spelade oi ett köpcentrum som heter Valbo och där var jag oxå för att   på han.

Jag mötte upp Kirsi som är saijas syrra och hon bor i Gävle så hon hakade på att lyssna på han.

Han är ju så himla snygg och jag tycker att han är duktig på att sjunga oxå.

Jag har köpt hans ny skiva så den hade jag med mig ifall han skulle sätta sig och "signa" skivor sen efter spelningen.

Det var ju klart att han gjorde det så då var jag snabbt framme och snackade med honom.Han skrev på skivan som jag hade med mig och jag berättade åt han att jag åkt 105 mil  bara för att träffa honom.Han blev helt stum och frågade om jag skojade med han.

Sen ställde han sig upp och ville ge mig en kram men då sa jag att jag ville ju ha ett kort så jag fick en kram och en kort.

Det var helt underbart.Det var den bästa julklappen och efter det sa att jag behöver inga julklappar nu.Det var så jäva klockrent.

 

                

       

         

   

Av Pernilla - 17 december 2009 12:11

För alla er som inte vet det så är vi just nu hela familjen i Göteborg för att fira jul.Vi åkte ner i lördags med bilen och stannade i Sundsvall och sov en natt på hotell.På söndagen blev det ett stopp i Gävle för att jag skulle få gå och kolla på Martin stenmarck.Efter det så var det daxs att sätta sig i bilen igen för att fortsätta resan ner till Göteborg.Vi kom fram till Björns mamma och pappa vid 21.30.Bilresan ner hit har gått jätte bra och Minton och Mindra har verkligen skött sig bra.Både jag och Björn trodde att det skulle bli jobbigare än vad det var.

Väl hör i Göteborg har vi hunnut med att gå på liseberg och det var verkligen en upplevelse.Som har ju varje år jul på liseberg och det betyder att hela paken förvandlas till ett jätts stort jul land med allt vad det innebär.Det är ju lampor i alla träd och jul musik.Men det är även en del karuseller för barnen som är öppna och det finns is så man kan åka skridskor.

Dom hade till och med en ren som drog en kälke med jul på.Vad gör man inte för att få i den riktiga jul känslan.

Men det är så himla mysigt att bara gå där och ta in alla intrycken som kommer till en.Så har ni vägarna förbi Göteborg vid jul tycker jag absolut att man ska göra ett besök på liseberg.

Minton tyckte att det var jätte roligt och han åkte jätte mycket karuseller.

Ett besök till tomten blev det oxå vart han fick lämna in en önskelista.

 

              

  



                                                  

                                                  
                      

                                        


                                  

Ovido - Quiz & Flashcards