Alla inlägg den 12 november 2008

Av Pernilla - 12 november 2008 12:30

Då har man varit på sin första Me and I party hos min kompis Linda.Jag har klarat mig i flera år utan att behöva gå men nu var det väl daxs att kolla vad det fanns för något.

Tyvärr är det ju slutet på året så det var ju många storlekar som inte fanns men jag hittade mycket fint faktiskt.(trodde aldrig att jag skulle säga att jag tyckte me and i hade fina kläder)Men så var det men då fanns det inga storlekar så jag gick där i från men en dress till Mindra och ett hemligt paket till Minton för 100 kronor.Då vet man inte vad man får för något men jag kan ju slå vad om att det kommer komma en orange brun t-shirt eller nåt sånt som jag absolut inte gillar.

Det är det som har varit felet med me and i att deras kläder har varit så himla 70 tals inspirerat och jag har verkligen så himla svårt för det.

Men nu var det ju inte alls lika mycket som tidigare det jag märkte med kläderna är att dom blandar alla färger och alla mönster.Men det är nog det som är ju med deras kläder det ska nog sticka ut lite.

Ovido - Quiz & Flashcards